10 kompanitë më të mëdha italiane në historinë e modës

0
Una modella a Milano, 17 gennaio 2018 (Vittorio Zunino Celotto/Getty Images)

Një nga momentet më të rëndësishme të vitit për modën italiane është gati të fillojë, kur nga 20 deri më 26 shkurt kompanitë italiane do të paraqesin koleksionet e tyre për sezonin e vjeshtës / dimrit 2018-2019 në Milan Fashion Week.

Do të ketë 64 shfaqje mode për një total prej 156 koleksionesh, të cilat do të shfaqen nga ekspertë, gazetarë dhe blerës ndërkombëtarë, raporton faktor.al

Sipas të dhënave të mbledhura nga Dhoma Kombëtare e Modës (CNMI), dy vitet e fundit kanë qenë pozitive, me një rritje të qarkullimit në vitin 2016: në atë vit të ardhurat e përgjithshme të modës (tekstile, artikuj lëkure, veshje dhe këpucë) ishin 63 miliardë euro; nëse i konsiderojmë edhe sektorët e lidhur, siç janë bizhuteri, stoli kostumesh, kozmetikë dhe eyewear, arrijmë 84 miliardë euro, raporton faktor.al

10) Dolce & Gabbana

E themeluar në vitin 1985 në Legnano nga Domenico Dolce dhe Stefano Gabbana

Qarkullimi vjetor: 1.30 miliardë euro. Është një nga markat më të njohura italiane të modës në botë, e cila ka veshur yje si Madonna, Beyoncé dhe Monica Bellucci, të famshme edhe për parfume dhe fushata provokuese dhe sensuale të reklamave.

9) OVS

E themeluar në vitin 1972 në Padova

Qarkullimi: 1.36 miliardë euro

OVS qëndron për Organizatën e Posaçme të Shitjes dhe u themelua në vitin 1972 si një brinjë e dyqaneve të supermarketeve COIN, nga e cila u shpërbë në vitin 2015 për t’u regjistruar në bursë. Ajo shet veshje të lirë për burra, gra dhe fëmijë dhe ka më shumë se 1.200 dyqane në 34 vende të botës.

8) Grupi Benetton

E themeluar në 1965 në Ponzano Veneto nga Luciano Benetton

Të hyrat: 1,38 miliardë euro. Përveç trikotazheve me ngjyra të ndezura dhe të arritshme për të gjithë, Benetton është i famshëm mbi fushatat e tij reklamuese, shumë prej të cilave janë konceptuar dhe krijuar nga fotografisti Oliviero Toscani.

7) Max Grupi i Modës Mara

E themeluar në vitin 1951 në Reggo Emilia nga Achille Maramotti

Qarkullimi: 1.43 miliardë euro. Grupi gjithashtu kontrollon Max Mara dhe Max & Co., markave të tilla si Pennyblack, Marina Rinaldi, Marella dhe Sportmax, të shitura në 2,300 dyqane në 90 vende të botës.

6) Ferragamo

Themeluar në Firence në vitin 1927 nga Salvatore Ferragamo

Qarkullimi: 1.44 miliardë. Menaxhon pesë linja, të cilat përfshijnë parfume, ora e bizhuteri, punëson më shumë se 4.000 njerëz dhe ka 600 dyqane me një markë në mbarë botën.

5) Grupi OTB

E themeluar në vitin 2002 nga Renzo Rosso në Breganze

Qarkullimi: 1.6 miliardë euro.

4) Grupi i Calzedonia

E themeluar në vitin 1987 në Vallese di Oppeano, në krahinën e Verona, nga Sandro Veronesi

Qarkullimi: 2.1 miliardë euro. Përveç Calzedonia, grupi zotëron gjithashtu Intimissimi, Tezenis, Falconeri dhe Atelier Emé, është listuar në bursë dhe aksioneri më i madh i saj është Sandro Veronesi, president dhe themelues.

3) Armani

E themeluar në vitin 1975 nga Giorgio Armani në Milano

Qarkullimi: 2.5 miliardë euro

Është grupi i dytë italian për qarkullimin pas Prada dhe ndoshta është më i njohuri prej të gjithëve: për shembull, u zgjodh herë pas here për uniformat e kompanisë ajrore Alitalia në vitet nëntëdhjetë, për uniformat e skuadrës së Italisë në Olimpiadën Rio 2016, përcjell faktor.al

2) Prada

E themeluar në vitin 1913 nga Mario dhe Martino Prada në Milano

Qarkullimi: 3.2 miliardë euro. Pak kapërcyer nga Gucci, ajo ka qenë prej kohësh kompania më e mirë dhe më e dëshiruar italiane – jo rastësisht titulli i filmit Djalli vesh Prada.

1) Gucci

E themeluar në vitin 1921 nga Guccio Gucci në Firence

Të ardhurat 2016: 4.4 miliardë euro.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here